
14.5.25 pidettiin kevät vuosikokous. Kokouksessa valittiin seuraan uusi hallitius . Hallituksessa jatkaa Puheenjohtajana Mia Järvinen,Ari Ikonen ja Petri Ahokas. Uudet hallituksen jäsenet ovat Mikko Ahonen. Pasi Nurminen, Miko Suihko ja Markku Räbinä. Markku Räbinä on aivan uusi hallituksen jäsen.
Tässä Markun esittely:
Tulin alunperin mukaan Pelicans sb:n toimintaan reilut 6 vuotta sitten, kun aloitimme pojan kanssa lapsi-vanhempi säbäkerhossa. Viivahippa ja hännänryöstö on tullut siis tutuksi. Olen ollut viimeiset kaksi vuotta mukana 2015 syntyneiden poikien valmennuksessa ja viime kauden toimin myös joukkueenjohtajana.Lähden mielelläni mukaan hallitustyöskentelyyn kehittämään seuran toimintaa.
| 10.06.2026 12.09 | Elokuun Starttitaitoleiri 2026 |
| 31.05.2026 21.06 | Pelicans SB aloitti uuden strategian toteuttamisen |
| 31.05.2026 15.36 | Seura liikuttaa yli 100 junioria ensi viikon leireillä |
| 29.05.2026 11.14 | Naisten edustukseen lisää F-liiga kokemusta |
| 23.05.2026 17.49 | Kausi 2025-2026 paketissa |
| 22.05.2026 18.08 | Paluu Suomisarjaan |